Saturday 16 July 2016

Filled Under:

"Saya Tak Reti Masak, Tapi Puaskan Nafsu Anak Mak Mertuaku Saya Pandai...

     

   Remaja perempuan Malaysia masa kini nampaknya sudah menyimpang jauh dari adat-adat ketimuran dan hilang nilai-nilai kes0panan.
        Buktinya, se0rang gadis remaja telah memuat naik ‘berani mati’ dengan membuat pengakuan pandai memuaskan nafsu.
        Status yang dimuat naik remaja berkenaan yang dikenali sebagai ‘Fy’, menerusi aplikasi WeChat mengundang rasa jelik ramai.
        “Wahai ibu mentuaku, saya nak cakap saya ni tidaklah pandai masak, tetapi setakat memuaskan nafsu anak mak, Insha’Allah saya pandai,” tulisnya.

        Meskipun, status berkenaan berbunyi gurauan, namun mengungkapkan kata-kata lucah tanpa merasa segan silu di tempat khalayak ramai bukan sesuatu yang b0leh diterima.
        Tambahan pula, usia remaja ini baru belasan tahun dan masih bersek0lah.
        Kenyataan Fy ni juga jelas menunjukkan pemikirannya yang k0t0r dan dangkal.
        Akhir sekali, pesanan kami kepada adik Fy, bawa-bawalah bertaubat dan belajar rajin-rajin kerana dunia ini bukan semata-mata hanya kerana seks.
        Sumber: mynewshub




0 comments:

Post a Comment