Friday 15 July 2016

Filled Under:

Abang Ipar Dajjal!! Peluk Saya Dari Belakang Cuba Buat Sesuatu Pada Saya - Luahan Isteri Trauma

assalam krt , mohon siarkan perihal kisah sya tapi minta tlg hide profil fb sya yer . da setahun saya pendam hal ni tp sbb kan td saya dgn suami bergaduh so saya rase perlukan pandangan dr org luar tp sbbkan hal ni membabitkan maruah so minta hide semua detail saya .

tahun lepas beberapa hri sblom puasa , akak ipar ( akak suami ) ada minta tlg suami saya temankan die amik anak buah dkt u , so kami pon agak rapat & die ade jaga anak sya , so xde masalah nk tlg . so suami bawak saya & anak drop tgl kat tempat kerja akak ipar . pada masa yg sma time tu washine machine rumah sya rosak so selalu gunakan dobi , tp hritu akak ipar offer bawak je bju2 bsuh kt rumah die . 

ok saya pon bawak sama time pegi tu . sampai sana suami dgn akak die trus gerak g ke negeri sblh utara sebab nk jemput anak buah , so sya dgn anak die tgl jap dkt tmpt kje akak ipar tu . expectation hbby ckp g dlm 3/4jam cmtu je balik smula kat umah akak ipar tp da pegi jd pulak cerita lain . petang da nk maghrib suami akak ipar dtg jemput sya dgn anak & anak die lg sorang bawak balik umah diorg . so xde syak pape sya ikut je . 

smpai rumah die cpt2 sya amik baju n minta tlg anak buah idupkan msin bsuh tp suami akak ipar yg nk tlg die ckp . xde syak pape sya just biarkan . bile dia da idupkan mesin cpt2la sya loading bju nk msuk mesin then sya sempat tgok kndg kucing sblom sya rasa mcm ade org blkang sya . 

once sya pusing suami akak ipar sya da peluk sya , terkejut allahurabbi , cpt2 saya jerit tp die cam panic trus die lepas , then laju2 sya naik tgkt atas rumah msuk blik anak buah . takutnya allah je thu time tu tp mgkin Allah nk lindung lg sbb anak buah ade time tu . 

menangis sya mengigil2 bdn , dgn xsgka biras sendiri ade niat xbaik dgn sya . dgn anak die dlm rumah lg time tu berani die cuba buat xsenonoh dgn bni adik ipar sndiri . Allahurabbi . tgok perwatakkan msti xde spa nk sangka sbb die solat xtgal , siap berubat org secara perubatan islam tp berniat xbaik kat saya . saya wasap kawan baik time tu sbb kol suami xdpt . 

kawan sya nk dtg jmput tp amik mae jugak sbb jauh . sya xgtaw hby lg sbb rsau die tgh drve pon jauh jgk . lambat die smpai . sampai je trus sya ajak balik , so dajal tu pandai pura2 depan hbby sya mcm xde ape2 jd . msuk dlm kete sya ngis xhenti2 tp hby tya sya xcrta lg sbb msih trauma . 

da separuh jln bru sya boleh bckp tu pon puas nk melepas ckp pon . hbby tkjut n nk pth balik nk g pukul suami akak die tp sya ckp Allah msih lindung sya sbb dajal tu xsmpt buat ape2 . kiteorg decide diam diri sbb kenangkan akak die byk tlg psl anak kiteorg & xnk tmbh mslh dlm kluarga sbb akak die jnis ade tekanan perasaan . tp bile pk blik saya sbuk jaga hti dgn air muke org lain tp maruah sya org cuba injak sya boleh diamkan . then hrini . 

sya dgn suami bergaduh , punca mak die ajak ke rumah akak die nk beraya . saya ckp sya xnk g , klau suami nk pegi sya xlrg tp sya xnk ikut . sya mmg xkuat nk jejak rumah die , nk tgok muka suami die . Allah je thu rasa cmna . tp suami salah paham igt sya tduh die bacul sbb xpenah buat apa2 . sya paham suami marah tp sya xpenah minta die pukul ke ape cume minta die hormat perasaan sya . sya xmmpu nk bedepan dgn org yg penah nk cabul sya . da bergduh so suami mengalah . 

die ckp sya xpergi die pon xpegi tp sya still pk tu akak die , sya xhalang ape2 . cume nk pendpat dr pembaca krt , salah ke kalau saya ingkar suami kalau die tetap ajak g rumah akak die . lillahitaala saya mmg xboleh tgok muke dajal tu . saya ckp sya jga aib die , sya juz mohon suami bg sya kelonggaran tu je . sya xnk g rumah diorg . sampai ke saat ni , hati saya xredha lg . 

awal thun hritu cepat2 saya pindahkan anak sekolah sbb rsau die berniat sama kat anak sya . Alhamdulillah allah mudahkan urusan sya . sya thu akak ipar sya bersangka buruk dkt sya lps sya amik anak diam2 tp percayala sya kenang budi baik org penah buat dgn sya , tp sya jugak xley lupe ape suami die buat dkt sya . ape ptut sya buat skrg since pusing mcmna pon ttp akan jumpe dajal tu . die boleh berlakon tp sya ni stiap kali tgok muke die sya nk ludah die sya rasa .


sumber KRT - See more at: http://www.hariandotcom.tk/2016/07/abang-ipar-dajjal-peluk-saya-dari.html#sthash.RZP678Hw.dpuf




0 comments:

Post a Comment