Friday 15 July 2016

Filled Under:

GEMPAR !!! (VIDEO) Rakaman CCTV Seorang Pemuda Sedang Berusaha Meraba Seorang Wanita Dalam Lif

(VIDEO) Rakaman CCTV Seorang Pemuda Sedang Berusaha Meraba Seorang Wanita Dalam Lif,Namun Apa Berlaku Selepas Itu Amat Mengejutkan !!
Seorang Lelaki Sedang Berusaha Meraba Seorang Wanita Didalam Lif, Lihat Apa Yang Berlaku Selepas Itu Amat Mengejutkan. Aksi seorang pemuda yang tertangkap CCTV sedang berusaha mer4b4-r4b4 wanita cantik yang ada di dalam lift bersamanya jadi viral di media sosial. Di awal video kelihatan seorang pemuda yang berusaha untuk memegang buah dada wanita cantik yang memakai kemeja putih tersebut.
Marah dengan kelakuan pemuda yang ada di belakangnya, wanita cantik yang sedang menggunakan handphone berusaha untuk mengelak dan menepis tangan lelaki tersebut.
Namun, pemuda tersebut menjadi semakin ghairah ingin terus mencuba lagi dengan melakukan hal yang sama. Berdasarkan rakaman aksi permuda itu nyata terkejut apabila dia begitu berani mendekati wanita tersebut dari arah belakang dan mencuba sekali lagi mer4ba buah dada wanita cantik tersebut.
Karena kesal dengan tingkahlaku yang tidak senonoh lelaki tersebut, Wanita tersebut terus bertindakbalas dengan menampar lelaki tersebut hingga jatuh terduduk seketika. Keberanian wanita ini nyata mengejutkan sekali.
 Melihat wanita yang di godainnya cuba untuk melawannya, maka lelaki itu terdiam seketika. Belum sempat berdiri, wanita kembali menendang ke arah alat k3l4min lelaki tersebut tepat di celah alat sulitnya, tendangan itu terus membuat lelaki kurang ajar itu tersungkur di lantai lift. 
Ternyata wanita yang sepertinya memiliki kemampuan beladiri itu langsung memegang kepala lelaki tersebut lalu menghantuk ke lutunya dengan hebat sekali. Hal itu membuatkan lelaki tersebut terkena pukulan’KO’ dan mengerang kesakitan.
-->>>>KONGSI KEPADA RAKAN>>>>---
- See more at: http://www.hariandotcom.tk/2016/07/gempar-video-rakaman-cctv-seorang.html#sthash.BVdrTISA.dpuf




0 comments:

Post a Comment